Poskytujeme komplexné služby majiteľom nehnuteľností, ktorí sa rozhodli zhodnotiť svoje investície prenajímaním.

PERGO s.r.o. profesionálne zastúpi majiteľa vo všetkých úkonoch týkajúcich sa správy a starostlivosti o rezidenčnú nehnuteľnosť s cieľom maximalizovať výnosnosť investície.

Zastúpime Vás pri poruchách, opravách a vo všetkých prípadoch, kedy by inak bola Vaša prítomnosť nutná. Preberieme celú administratívnu, ekonomickú i prevádzkovú agendu a bezpečne uschováme dokumentáciu. Každý mesiac Vám zašleme podrobný výpis činností týkajúcich sa Vašej nehnuteľnosti.
Správa nehnuteľnosti sa dá rozdeliť na 3 základné časti:
Administratíva
  • organizácia obhliadok a marketing neobsadenej nehnuteľnosti prostredníctvom našej realitnej kancelárie
  • podpisovanie nájomných zmlúv a ich predlžovanie vo Vašom mene
  • aktívna komunikácia s nájomníkmi
  • úschova a ochrana dokumentácie k nehnuteľnosti
  • asistencia pri tvorbe poistnej zmluvy
  • komunikácia so správcovskou organizáciou
  • pravidelný a podrobný reporting majiteľom nehnuteľností
Finančný servis
  • výber nájomného a súvisiacich poplatkov, dodržiavanie záväzných termínov platieb podľa platných zmlúv
  • evidencia výdavkov na údržbu, energie a súvisiace služby príslušnej nehnuteľnosti
  • príprava dokumentov a registrácia na príslušnom daňovom úrade
Operatívny a technický manažment
  • asistencia pri odovzdávaní nehnuteľnosti nájomcovi a jeho preberaní po skončení doby nájmu - doložené príslušnými protokolmi
  • pravidelné inšpekcie nehnuteľností počas doby nájmu
  • zabezpečenie opráv a rekonštrukcií po dohode s majiteľom nehnuteľnosti
  • organizovanie opráv zariadení, zvládnutie havarijných situácií
  • upratovací servis po ukončení nájmu, odstraňovanie prípadných závad